Прийняття на роботу: перелік документів, які потрібно подати працівнику
Вимогами ст. 24 КЗпП передбачено, що при укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи.
Працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу, та повідомлення центрального органу виконавчої влади з питань забезпечення формування та реалізації державної політики з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому КМУ.
Тобто при прийнятті працівника на роботу необхідні наступні документи:
- заява працівника та наказ роботодавця про прийняття на роботу,
- повідомлення ДФС про прийняття працівника на роботу,
- запис у трудову книжку про прийняття на роботу, та ознайомлення працівника із умовами праці, посадовою інструкцією та правилами трудового розпорядку.
По материалам: ГУ Держпраці у Львівській області
Доверьте свой учет профессионалам, ведь для достижения наивысшего результата каждый должен делать только то, что он умеет лучше других!
Возможно, Вам будет интересно: